saratilling.blogg.se

Mammamage dag 1

Kategori: Tilling Träning & Livskraft

Första dagen på utbildningen är klar. Jag är trött. 7 1/2 h med massa info. Mycket kunde jag redan. Det är skönt. Liksom ett kvitto på att jag faktiskt har bra koll på mammamagarna. Jag vet hur det ser ut när de har lätt anspänning, när de kopplar på mer och när de kopplar på för mycket. Fan. Jag kan ju det här! 
 
Det jag är mindre bra på är hur jag ska göra för att gå vidare med dem som inte är så bra på att jobba med den inre kärnan. Hur snabbt jag vågar gå framåt. 
 
Och än en gång förstår jag vikten av att våga backa träningen. Jag känner att hardCORE mama-passen behöver justeras något. Idéer väcks till liv. Jag har planer. 
 
Jag är långt ifrån fullärd. Det kommer jag aldrig bli för den delen. Det blir man aldrig enligt mig, men jag kommer fortsätta lära. Fortsätta suga åt mig. Får ofta höra att jag kollar runt och läser för mycket om diverse saker. Ja, det må vara så, men sån är jag. Allt eller inget. 
 
Jag tänker bli bäst i Helsingborg på mammaträning. Bäst i Skåne. 
 
Over and out 
 
Oppppssss... Får man säga så??!
 
Jag kan. 
Jag vill. 
Jag ska. 

 
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: