saratilling.blogg.se

Äckligast hittills

Kategori: Komma i form, Löpning, Styrketräning

Jag hade en plan när jag kom till gymet, men den ändrades snabbt när jag kände att pannbenet för en längre sträcka inte fanns där. När jag pratar längre sträckor så pratar jag just nu om 3 km. Det är så länge jag orkar hålla steget i ett något högre tempo. 
Så i stället för att köra i ett streck delade jag upp dem. 3x1000 m. Bestämde mig för att öka för varje varv 


Varv 1: 5:03
Varv 2: 5:01
Varv 3: 4:49
2 min vila mellan varven.

Sen blev det 2 tabata. Här ville jag faktiskt ge upp. Körde på 16 km/h. Vila 2 min mellan. 

Lite vila på det och sen
3 x
Chins x 6-5-6 superset med cable Crunches x 10
4 x 
Skidåkaren x 12 superset med sneda drag i cablecross 10/10



Klart! 
Fick ju även in en promenad på 50 minuter i morse. Känner för att få fart på kroppen lite aka tighta till den. Vägrar att minska kalorierna. Har hittat ett sätt som känns bra matmässigt och tänker inte kludda till det nu. Dessutom älskar jag mina promenader. Ger mig tid att tänka och frisk luft blir jag också väldigt pigg av. 

Nu ska jag ha ett litet möte med en kund och sen hämtar jag hem mina små. Vi ska julpynta och lyssna på julmusik. Äntligen
Kommentera inlägget här: